Werkgever:

Syntegra te Zoeteremeer

 

Periode

Juli 1992 tot Juli 1999

 

 

 

 

Periode

jan 1999 tot jun 1999

 

Opdrachtgever

Defensie Telematica Organisatie

 

Rol

Lokaal Configuratie Manager

 

Verantwoordelijkheden

Opzetten lokaal configuratiebeheer voor de DTO vestiging in Maasland, in het kader van ITIL Service management. Schrijven van werkinstructies voor en aansturen van medewerkers. Eind­verant­woorde­lijk voor inhoud DBMS.

 

 

 

 

Periode

aug 1997 tot jan 1999

 

Opdrachtgever

Heineken Internationaal Beheer (hoofdkantoor Amsterdam)

 

Rol

Technisch coördinator infrastructuur

 

Verantwoordelijkheden

Standaardiseren van het netwerk van servers met OS/2, MS LAN manager, Windows NT 3.51 en 4.0 naar Windows NT 4.0 platform; installeren/testen/implementeren en beheren Netwerk op basis van Windows NT 4.0 servers (18 st); coördineren werkzaamheden helpdesk medewerkers tijdens migratietraject van Windows 3.11 naar Windows 95; verantwoordelijk voor de herinrichting van de technische ruimte, t.b.v. (18) servers, (4) data/voice patchpanels incl. Cisco routers en router­verbindingen glasvezel, 3Com switches, hubs, bridges etc.; medeverantwoordelijk voor totale ver­vanging van infrastructuur van UTP cat 2/3 naar data/voice bekabeling op basis van UTP cat. 5 Powersum; opstellen/testen/implementeren login procedures op basis van Kixtart 32; testen/imple­menteren MS SMS 1.2 (i.c.m. SQL 6.0 Database); Mede­verantwoordelijk tijdens migratie­traject van cc:Mail 6.0 naar Lotus Notes Mail.

 

 

 

 

Periode

mrt 1996 tot aug 1997

 

Opdrachtgever

Holland Casino’s

 

Rol

Desktop- en Netwerkbeheerder

 

Verantwoordelijkheden

Migratie Werkstations. Aanmaken useraccounts, printers. (Om)leggen bekabeling, configuratie patchpanels en (her)configuratie netwerkprinters bij diverse Casino’s in Nederland. Ondersteuning werkplekken gebruikers. Documenteren en in kaart bren­gen van de aanwezige netwerken.

 

 

 

 

Periode

feb 1995 tot mrt 1996

 

Opdrachtgever

Dr. Neher Laboratorium, KPN Research

 

Rol

2e en 3e lijns supportmedewerker

 

Verantwoordelijkheden

Gebruikersondersteuning netwerk, software en randapparatuur, inclusief troubleshooting. Adviseren van gebruikers en management bij aanschaf van computersystemen; In kaart brengen, testen en implementeren van zgn. afdelingsspecifieke applicaties (applicaties die buiten de bedrijfsstandaard vielen). Aanmaken van user accounts en projectgebieden op Windows NT 3.51 netwerk; Samenstellen van een opleidingsplan voor alle helpdesk medewerkers; inwerken/begeleiden nieuwe medewerkers(v/m).

 

 

 

Periode

apr 1994 tot feb 1995

 

Opdrachtgever

ABM-AMRO Bank, Amsterdam

 

Rol

Netwerk- en desktopbeheerdeer

 

Verantwoordelijkheden

Aansluiten van Computers op een IBM LAN-Manager netwerk. Installeren volgens een bestaande procedure. Configureren van de werkstations. Opstellen installatieprocedures voor Toshiba Portables en Deskstations in het netwerk. (Mede) schrijven van rapport m.b.t. functioneren van de helpdesk en lijst van aanbevelingen t.b.v. synchronisatie van diverse aanwezige LAN’s.

 

 

 

 

Periode

mrt 1994

 

Opdrachtgever

Waterleidingbedrijf ZHZ, Gorinchem

 

Rol

Netwerk- en desktopbeheer

 

Verantwoordelijkheden

(Ver)plaatsen van ongeveer 50 werkstations in een IBM LAN-Manager netwerk. Vervolgens ieder werkstation handmatig configureren volgens de specifieke hardware-instellingen.

 

 

 

 

Periode

febr 1994

 

Opdrachtgever

Koninklijke Shell Exploratie en Productie laboratorium

 

Rol

1e en 2e lijns Helpdeskmedewerker

 

Verantwoordelijkheden

Helpdesk werkzaamheden, zoals telefonische ondersteuning van eindgebruikers. Werkstations in een MS Windows omgeving, aangesloten op een Novell Netwerk

 

 

 

 

Periode

jan 1993 tot febr 1994

 

Opdrachtgever

Hoofdkantoor Unilever, Rotterdam

 

Rol

2e lijns Helpdeskmedewerker

 

Taken &

Verantwoordelijkheden

Gebruikersondersteuning, voornamelijk op de werkplek van de gebruikers. Adviseren en begeleiden van eindgebruikers m.b.t. gebruik van computers, software en randapparatuur, al dan niet opgenomen in een netwerk. Adviseren van gebruikers & management op het gebied van beveiliging van/toegang tot computers, data en het netwerk. Back-up procedures voor netwerk servers en -werkstations voor een specifieke afdeling. (Novell netwerk). Assistentie bij inwerken van nieuwe medewerkers en het coördineren van hun werkzaamheden.

 

 

 

 

Periode

Jul 1992 tot dec 1992

 

Opdrachtgever

Korte vervangingsopdrachten bij Info’Products, ING Bank, SIG, Heineken

 

Rol

Helpdesk- en beheerwerkzaamheden

 

Verantwoordelijkheden

Helpdeskwerkzaamheden: Installatie van hardware en software; ondersteunen en adviseren gebruikers m.b.t. de gehanteerde standaard; werkstations inrichting en verhelpen van storingen. 1e-Lijns ondersteuning aan cliënten (telefonisch) op het gebied van hardware, software en randapparatuur.

Beheer: standaard procedures opstellen m.b.t. de installatie van hardware en software en zorgdragen voor de uitvoer ervan. Opstellen van back-up procedures voor netwerk servers en werkstations (klein Novell netwerk).

 

 

 

 

 

Werkgever:

Akam Data te Zoeteremeer

Periode

Februari 1992 tot Juli 1992

Rol

Call dispatcher Novell Netware

Verantwoordelijkheden

Aannemen en beantwoorden telefoon. 1e lijns ondersteuning op gebied van Novell Netware

 

 

Werkgever:

LogiCom Alpha BV te Alphen a/d Rijn

Periode

Oktober 1986 tot Februari 1992

Rol

Supportmedewerker

Verantwoordelijkheden

Support bij cliënten ter plaatse en via modem-ondersteuning. Hoofdzakelijk Novell netwerken en 3Com en Xenix. Koppelingen tussen pc’s, al dan niet in een netwerkomgeving, en kassasystemen. Planning werkzaamheden Technische Dienst.

Terug